Kiekvieną sekundę „Google“ paieškoje atliekama milijardai užklausų, ir dauguma paieškos rezultatų puslapių apima „Google“ reklamas. Įmonių apmokamos „Google Ads“ yra veiksmingas būdas pritraukti atitinkamą, kompetentingą srautą į jūsų svetainę būtent tada, kai žmonės ieško jūsų verslo siūlomų produktų ar paslaugų tipų.
Šiame straipsnyje sužinosite, kas yra „Google reklama“, kaip veikia šios reklamos ir kodėl turėtumėte vykdyti savo „Google“ reklamas.
Kas yra Google ads?
„Google Ads“ yra „Google“ mokėjimo už paspaudimą (PPC) platformos pavadinimas, leidžiantis įmonėms padidinti matomumą „Google“ turtuose. Dažniausiai pasitaikantis „Google Ads“ reklamos tipas yra paieškos reklama, kuri rodoma paieškos sistemos rezultatų puslapyje (SERP) pagal užklausas, susijusias su reklamuotojo produktais ir paslaugomis. Tačiau įmonės naudoja „Google Ads“ ir kitų tipų reklamoms, tokias kaip skelbimų reklamos, prekybos reklamos, „YouTube“ reklamos ir kt.
Kodėl „Google Ads“ rodomos paieškos rezultatų puslapiuose (SERP)
„Google Ads“ yra orientuota į raktažodžius, kuriuos žmonės labiausiai tikėtina naudoja ieškodami jų produktų. Sukūrę „Google Ads“ paieškos kampaniją, reklamuotojai sukuria reklamą su konkrečiu pasiūlymu ir pasirenka sąrašą raktažodžių, kuriuos nori taikyti, atsižvelgiant į pasiūlymo aktualumą. Kai kas nors atlieka paiešką „Google“ (vadinama užklausa), „Google“ tikrina, ar yra reklamuotojų, besiūlančių už raktažodžius, atitinkančius tą paiešką. Jei yra, reklamos atsiranda tame SERP.
Kaip „Google“ nusprendžia, kurias reklamas rodyti? Įvedama: „Google Ads“ aukcionas.
Kaip veikia „Google Ads“ aukcionas Aukciono mechanizmas išsamiai aprašytas čia, tačiau pateiksiu supaprastintą versiją. Jei, kai kas nors atlieka paiešką „Google“, reklamuotojai siūlo už raktažodžius, kurie yra aktualūs užklausai, „Google“ į aukcioną įtrauks visus raktažodžius, kuriuos laiko relevantiškais – po vieną kiekvienai sąskaitai.
Pirma, kiekvienam raktažodžiui „Google“ suteikia kokybės įvertinimą nuo 1 iki 10, remiantis jo aktualumu užklausai ir kitais veiksniais. Tada kiekvienam raktažodžiui skiriamas Reklamos Rangas, padauginant jo Kokybės Įvertinimą iš atitinkamo reklamuotojo didžiausio pasiūlymo. Reklamos su aukščiausiais Reklamos Rango balais rodomos pirmiausiai.
Kaip „laimėti“ „Google Ads“ aukcionus Norėdami „laimėti“ „Google Ads“ aukcionus ir pamatyti savo „Google“ reklamą atitinkantį raktažodžius, turėsite optimizuoti savo Kokybės Įvertinimą ir pasiūlymo sumą. Kuo aukštesnis jūsų Kokybės Įvertinimas kartu su jūsų pasiūlymo suma, tuo geresnė bus jūsų reklamos pozicija. Toliau pateikiami veiksniai (tarp kitų), kurie daro įtaką jūsų Kokybės Įvertinimui:
- Jūsų „Google“ reklamos atitikimas paieškos užklausai
- Jūsų reklamos grupės raktažodžių atitikimas reklamai
- Jūsų reklamos atitikimas jos nukreipimo puslapiui
- Istorinis reklamos ir jos reklamos grupės paspaudimų skaičiaus (CTR) rodiklis
- Bendras istorinis sąskaitos veikimas
Bendrai naudinga turėti aukštą kokybės įvertinimą:
- Mažesnės išlaidos – „Google“ apdovanoja reklamuotojus su aukštu Kokybės Įvertinimu, mažindama jų mokėjimą už paspaudimą (CPC), taip padedant gerinti investicijų grąžą (ROI).
- Didelis matomumas – turint aukštą Kokybės Įvertinimą, jūsų reklamos bus rodomos dažniau ir geresnėse pozicijose SERP – viršuje priešingai nei apačioje. Tai leidžia gauti daugiau paspaudimų ir konversijų nepadidinant jūsų pasiūlymų.