Dirbtinis intelektas jau ne vienerius metus iš esmės keičia skaitmeninį pasaulį. Tačiau ką tai reiškia skaitmeninės rinkodaros agentūrų ateičiai? Ar su dirbtiniu intelektu jums vis dar reikės agentūros, kad maksimaliai padidintumėte savo buvimą internete ir pasiektumėte potencialius klientus? Panagrinėkime šią temą išsamiau.
Skaitmeninė rinkodara: kuo dirbtinis intelektas gali pasitarnauti?
Dirbtinis intelektas keičia skaitmeninės rinkodaros veikimo principus. Jis leidžia įmonėms automatizuoti daugelį rinkodaros užduočių, pavyzdžiui, stebėti apsilankymus svetainėje ir analizuoti klientų elgseną. Šis automatizavimas taupo laiką ir pinigus, todėl įmonėms lengviau sutelkti dėmesį į kitus rinkodaros strategijos aspektus.
Jis taip pat gali būti naudojamas siekiant suasmeninti kliento patirtį, kai jis lankosi įmonės interneto svetainėje ar socialinės žiniasklaidos puslapyje. Tai lemia prasmingesnį bendravimą ir geresnį klientų aptarnavimą, o tai gali padidinti įmonės pardavimus ir pajamas. Dirbtinio intelekto valdomos technologijos netgi gali numatyti, kokio tipo turinys sulaukia atgarsio tarp tam tikrų klientų, ir nukreipti į juos tinkamesnius skelbimus.
Poveikis skaitmeninės rinkodaros agentūroms
Atsižvelgiant į visą dirbtinio intelekto technologijų pažangą, galima manyti, kad skaitmeninės rinkodaros agentūros nebebus reikalingos. Tačiau tai nėra tiesa. Nors technologijos neabejotinai palengvino tam tikrus skaitmeninės rinkodaros aspektus, vis dar reikia žmogiškųjų žinių tokiose srityse kaip turinio kūrimas, strateginis planavimas ir kūrybinis vadovavimas. Technologijos negali pakeisti kūrybiškumo ar įžvalgų, reikalingų sėkmingoms kampanijoms kurti. Šioms idėjoms įgyvendinti vis dar reikalingi žmonės.
Technologijų nereikia bijoti – jos skirtos padėti
Net ir sparčiai tobulėjant technologijoms, vis dar yra tam tikrų skaitmeninės rinkodaros aspektų, kuriems reikia žmogaus indėlio ir patirties, pavyzdžiui, kūrybiškumo ir strateginio planavimo, kurių negali pakeisti vien mašinos. Kad įmonės galėtų maksimaliai padidinti savo buvimą internete ir veiksmingai pasiekti potencialius klientus, joms vis dar ilgai reikės kompetentingų agentūrų pagalbos, kurios supranta, kaip geriausiai panaudoti dirbtinio intelekto technologiją ir žmogaus talentą, kad pasiektų sėkmę šiuolaikinėje konkurencingoje rinkoje.
Kaip ir minėjome, pasikartosime, skaitmeninė rinkodara susidaro ne vien iš analitinio darbo, čia prireiks daug kūrybos. Viskas turi būti suderinta kartu. Tad panašu, jog rinkodaros agentūrų poreikis tik augs, populiarėjant interneto naudojimui.