Naujos ir naudotos automobilių detalės, ką reikia žinoti prieš perkant?
Pirkdami iš antrų rankų dalis galite sutaupyti daug pinigų. Tačiau atminkite, kad šios dalys yra naudotos, todėl nerealu tikėtis, kad jos bus „kaip naujos“. Tačiau, jei nenurodyta kitaip, jų būklė turi atitikti aprašymą. Tačiau, rasti galite visko, posūkio žibintas ne išimtis.
Tikėtina, kad dalys, parduodamos kaip „išbandytos“, turėtų tinkamai veikti, o tai nebūtinai bus tos, kurios parduodamos kaip „neišbandytos“, atveju. Daugeliu atvejų „neišbandytos“ dalys bus parduodamos kaip „sugedusios“ arba skirtos „atsarginėms ar remontuoti“ (pvz., jei bus pašalintos iš tradicinio „pasidaryk pats“ arba išsirink dalį) ir joms nebus taikomi reikalavimai, pakeitimo arba pinigų grąžinimo garantija. Tačiau visi patikimi transporto priemonių išmontuotojai suteikia garantiją jau paruoštoms dalims.
Transporto priemonių ardytojai dažniausiai neturi galimybės patikrinti gaunamų transporto priemonių ridos – paprastai jie neturės serviso istorijos ar techninės apžiūros sertifikato, t.y. remsis odometre rodoma rida.
Dažniausiai pasitaikančios problemos yra šios:
Klientas įsigijo netinkamą dalį, dažnai todėl, kad paprašė ne to daikto arba nepateikė pakankamai informacijos. Pagrindinė informacija, kurią reikia pateikti, yra markė, modelis, registracijos numeris, degalų tipas (dyzelinas / benzinas), pavarų dėžės tipas (mechaninė / automatinė) ir dalies numeris. Pirkdami variklius nurodykite variklio kodą (ne variklio numerį). Geriausias būdas išvengti problemų – ardytojui pateikti savo transporto priemonės registracijos numerį. Daugelis ardytojų dabar turi prieigą prie numerio ženklų paieškos ir dalių duomenų bazių, todėl paprastai jie galės rasti tinkamą jūsų transporto priemonės dalį.
Atsarginė dalis „neišgydo“ transporto priemonės problemos. Pavyzdžiui, variklį gali tekti pakeisti, bet kai įmontuojamas pakaitinis variklis, ta pati problema vėl iškyla. Geri to pavyzdžiai: variklis perkaista dėl aušinimo sistemos problemos arba praranda alyvą dėl sugedusios turbinos. Esant tokioms aplinkybėms, nėra pagrindo tikėtis, kad ardytojas tieks kitą variklį. Dėl šios priežasties svarbu, kad klientas išsiaiškintų, dėl ko kilo jo automobilio problema, ir tai būtų išspręsta prieš naudojant atsarginę dalį.
Gautos dalys ne tokios, kokių tikėtasi. Pavyzdžiui, perkant variklį, dažniausiai nerasite starterio, generatoriaus, oro kondicionavimo siurblio, vairo stiprintuvo siurblio ar turbinos. Kartais jame nebus įleidimo ar išmetimo kolektorių ar net purkštukų. Nemanykite, kad jie bus pateikti, todėl jei jums jų reikia, turite paprašyti.