Nomadomas.lt skaitmeninio marketingo agentūra su užklausomis dėl reklamos susiduria kiekvieną dieną. Tačiau pasitaiko ir paprastų prašymų – ką daryti, kad Facebook reklama būtų efektyvi kuriant ją patiems. Kadangi ši reklamos forma yra naudojama daugumos skirtingų verslų, specialistai pateikia kelis patarimus, kurie padės sukurti efektyvią reklamą.
Auditorija ir žinutė jai
Turbūt svarbiausias dalykas kuriant bet kokio tipo reklamas yra pažinti savo klientą. Facebook reklama čia ne išimtis. Norint pritraukti tinkamą auditoriją, turite žinoti su kuo kalbate ir kam siūlote savo prekės ženklo produktus ar paslaugas. Išskirtinis pasiūlymas lojaliems klientams ar supažindinimas su prekės ženklu – abu šie dalykai reikalauja skirtingų auditorijų ir skirtingai pateiktos žinutės.
Trumpai ir aiškiai
Facebook reklama žmogaus dėmesį turi patraukti greitai. Išlaikyti dėmesį šiais laikais yra sunku, todėl svarbu viską pateikti kuo paprasčiau ir aiškiau. Tam yra naudojama taktika vizualiai pateikti svarbiausią informaciją, kuri skatins toliau pasidomėti. Tačiau ir pats tekstas reklamoje turi būti aiškus ir trumpas, pateiktas struktūriškai ir ne per daug ikonėlių, kurios neleidžia suprasti teksto minties.
Facebook reklama turi būti testuojama
Kaip žinoti, ar Facebook reklama veiks, jeigu nepabandysite? Kiekviena reklama duoda daugybę duomenų, iš kurių galima nuspręsti, ar reklama yra veiksminga. Jeigu matote rodiklius, kurie neatitinka jūsų poreikių – patikrinkite nustatymus, auditoriją bei pačią savo reklamą. O jeigu reklama veikia sėkmingai – taikykite panašius veiksmus, kai bus kuriama kita Facebook reklama.
Facebook reklamos tipai
Facebook reklama gali būti dviejų tipų: įrašas arba naujienų srauto reklama. Kuo jos skiriasi? Savo pozicija socialiniuose tinkluose bei dažniausiai turiniu. Dažnai Facebook reklama įrašams naudojama norint pritraukti žmonių į Facebook puslapį, gauti daugiau sekėjų bei parodyti naujienas esamai auditorijai, pateikti jiems įdomią ir išsamesnę informaciją. Facebook naujienų srauto reklama gali atsidurti daugiau pozicijų nei įrašai ir ji puikiai tinka žmones vesti į svetainę. Tačiau tokia Facebook reklama neatsiduria jūsų puslapyje. Nors abi reklamos yra ganėtinai panašios, o ir nustatymus galima detalizuoti abiems, savo patrauklumu žmonės dažnai naudoja paprasčiausiai ,,Post Boost’’.
Facebook reklama naudinga visiems verslams. Vieniems dėl pardavimų, kitiems dėl žinomumo didinimo. Todėl ji yra tokia populiari ir dažnai naudojama ir mažų, ir didelių įmonių.